مراسم تجلیل از مدیران و کارگران نمونه استان هرمزگان توسط سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد علیه السلام در سالن بسیج بندرعباس برگزار گردید . در این مراسم که با حضور فرمانده سپاه امام سجاد ع استان ، رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد علیه السلام استان ، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران صنایع همراه بود ،  از انجمن صنفی روزنامه نگاران استان به عنوان یکی از تشکل های کارگری نمونه استان تجلیل شد .
سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) در مراسم تجلیل از مدیران و کارگران نمونه استان گفت: باید از این ایامی که تعلقش به امیرالمومنین علیه السلام است درس بگیریم چرا که مولای متقیان با آن جایگاهی که داشته است و رهبر جامعه اسلامی بوده اند اما زندگی مبارکشان از کارگر ترین کارگر ها هم کمتر بوده است لذا توجه ویژه ای به قشر ضعیف جامعه داشته است.
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان افزود: امیرالمومنین علیه السلام شخصیتی است که همه وجودش را وقف اسلام و محرومین کرده است لذا می بینیم در لحظات آخر عمر مبارکشان نیز نزدیکان و امام حسن مجتبی(ع) را توصیه می کنند که به محرومین رسیدگی کنند و ما باید این فرهنگ را ترویج کنیم. اگر ما هرکدام یک بخشی از مشکلات آنان را پیگیری وحل کنیم جامعه کارگری با این مسایل و مشکلات روبرو نمی شد.
سردار اباذر سالاری تصریح کرد: از مدیران صنایع که در حوزه مسئولیتهای اجتماعی ورود کرده تشکر نموده و تاکید می کنم که همه با هم درجهت حل مشکلات محرومین و کارگران گام برداریم. در بحث توسعه اشتغال ، توسعه بنگاهها و صنایع کوچک ذیل صنایع معظم می تواند مشکل بیکاری و معیشت را مرتفع کند.
وی با اشاره به استمرار طرح مواسات و همدلی گفت : سال گذشته ۴۵۵ هزار بسته معیشتی به همت سپاه بنیاد مستضعفان ، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و دیگر نهادها کمک های مومنانه انجام شد؛ امسال هم ۳۰ هزار بسته معیشتی را در سطح استان  توزیع کردیم و امروز هم که کار ارزشمندی انجام می شود و خرسندیم که کمک های مومنانه در جامعه به یک فرهنگ تبدیل شده است. در این راستا صندوقی را تشکیل داده ایم که با مشارکت عمومی بتوانیم هم در راستای توسعه اشتغال و رفع محرومیت و هم در حوزه معیشت گامهای خوبی برداریم.
سرگرد امیرارسلان شهبازی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد علیه السلام استان در مراسم تجلیل از کارگران و مدیران نمونه استان گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده بیش از ۱۰۰نفر از مدیران وکارگران نمونه استان مورد تجلیل قرار می گیرند که این برنامه به دلیل شرایط استان از نظر شیوع کرونا در دو مرحله انجام می شود.
رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد علیه السلام  استان با اشاره به شعار سال ۱۴۰۰که مقام معظم رهبری اعلام فرمودند، افزود: انتظاری که در حوزه تولید و اشتغال از مسئولین داریم، اینست که فرمایش مقام معظم رهبری را در تحقق شعار سال به جد دنبال نمایند.