عضو هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران هرمزگان، گفت: حضور در نمایشگاه مطبوعات هرمزگان، مورد اقبال اهالی رسانه‌ها قرار نگرفت، تنها مشارکت تقریبی بیست درصدی آنان در این نمایشگاه را شاهد بودیم که باید مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری موج، عضو هیات مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان در بازدید از غرفه خبرگزاری موج ، گفت: متاسفانهنمایشگاه مطبوعات هرمزگان نه از حیث تبلیغاتی و نه از بعد تکثر، مورد اقبال اهالی رسانه ها قرار نگرفت. بالاخره از هفتاد نشریه دارای مجوز استان و بیش ازده خبرگزاری فعال و دهها پایگاه خبری در استان، تنها مشارکت تقریبی بیست درصدی آنان در این نمایشگاه را شاهد بودیم که  باید مورد تحلیل و بررسی قرارگیرد.

وی افزود: هدف از این بازدید ادای احترام به همکاران حاضر در نمایشگاه مطبوعات و رسانه ها ست هرچند گلایه هایی نسبت به نحوه برگزاری نمایشگاه و در سایه قرارگرفتن آن داریم.

خبرگزاری موج با استقلال و بدون وابستگی خود را معرفی کرد

غلامعباس شمس الدینی گفت : خبرگزاری موج با استقلال و بدون وابستگی توانسته به عنوان رسانه ای تاثیر گذار خود را در میان خبرگزاریها معرفی نماید. انتشار اخبار و رویدادها با زبانهای مختلف نشان دهنده حرکت به سمت جلب مخاطبان فراملی و منطقه ای می باشد و امیدوارم شاهد رشد و توسعه رسانه ها و تاثیر گذاری بیشتر آنها باشیم.

شمس الدینی اظهار داشت : سهم بانوان رسانه ای در رشد و بالندگی فرهنگ استان قابل توجه است و نباید آنرا نادیده گرفت . بیش از نیمی از فعالان رسانه های محلی استان را بانوان تشکیل میدهد که دغدغه آنان را در ارتقای فرهنگ و توسعه اجتماعی استان نشان میدهد .

ارتباط نزدیک با رسانه های فعال استان را به جد پیگیری می کنم

وی در پایان با اشاره به اینکه دیدار با مدیران و فعالان رسانه ای خبرگزاریها و نشریات محلی در دستور کار انجمن است گفت: ارتباط نزدیک با رسانه های فعال استان را به جد پیگیری می کنیم تا با هم اندیشی به رویه مطلوبی در تحقق اهداف انجمن صنفی روزنامه نگاران استان که برآیند مشترک اعضاست برسیم.

  • منبع خبر : خبرگزاری موج