دست یابی به زندگی بهتر، انتخاب راه مناسب ترِ فعالیت در صحنه اجتماع و پرداختن آگاهانه تر به مسئولیت های فردی و اجتماعی، از اهداف مهم انسان به شمار می رود که در طول حیات خویش برای تحقق آن تلاش می کند، طبعا برای رسیدن به اهداف باید از وقایع و اتفاقات جهان خویش مطلع شود.

بی تردید توسعه سیاسی ره آورد تلاش فعالان رسانه است بر این باوریم تحقق توسعه پایدار منوط به عبور از مسیر توسعه سیاسی است، با کمال تاسف گاها تصمیم سازان و تصمیم گیران تصور می کنند بدون گردش آزاد اطلاعات می توانند مسیر موفقیت را طی کنند، تصور می کنند با تحدید اطلاعات و اخبار می توانند محیط مدیریتی خود را دیوار آهنین بنا کنند، با بی توجهی به فعالان عرصه رسانه می توانند از پاسخگویی گریزان باشند، غافل از اینکه جهان امروز و پیشرفت های حاصل شده امکان زندانی کردن اطلاعات و اخبار را به حداقل رسانده است.

برخود می بالیم که در عرصه رسانه فعالیت داشته و سهم مهمی در توسعه پایدار جامعه داریم. مفتخریم که قلممان را در مسیر حق به حرکت در آورده و با جوهر جان خویش نگهبان دموکراسی و آزادی هستیم.

انجمن صنفی روزنامه نگاران استان هرمزگان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و همه شهیدانی که در راه حق خواهی ، آزادگی و مبارزه با استبداد فکری جان دادند ،۱۷مرداد و هفته خبرنگار را خدمت فعالان رسانه ها (مدیران مسئول ، سردبیران، خبرنگاران، عکاسان، گزارشگران، گرافیست ها، موزعین) و همه کسانی که در این حوزه تلاش می کنند، تبریک عرض کرده و از خداوند منان برای همگان آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.

 انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان