به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی روزنامه‌نگاران هرمزگان، صبح امروز به مناسبت ۱۷مردادماه روز خبرنگار همایش تجلیل از مدیران و اصحاب رسانه با حضور فرمانده سپاه امام سجاد(ع)، مدیر کل صدا و سیما مرکز خلیج فارس، مدیر خانه مطبوعات استان و همچنین مدیران خبرگزاری های استان، در سالن آمفی تئاتر حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس برگزار شد.

در این نشست فرمانده سپاه امام سجاد(ع) از«حسین روحی» دبیر انجمن صنفی روزنامه‌نگاران هرمزگان به نمایندگی از اعضای این انجمن تجلیل و و لوح تقدیری یه وی اهدا شد.

در متن این تقدیرنامه آمده است که رشد توسعه فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم است، خبرنگاران راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلند نظر عرصه اطلاع رسانی اند.

حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی بر دوش نیروهای متعهد و انقلابی بخصوص خبرنگاران و صاحبان اندیشه و قلم به ودیعه گذاشته شده است.

از اینکه در راه حقیقت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی به مردم از فعالیت ها و برنامه های فرزندان این ملت در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تلاش نموده اید، صمیمانه تشکر و قدردانی می نماییم.

از ایزد متعال خواستاریم تا یاریمان نماید در هر شرایط، مدافع ارزش های اسلامی تحت رهبری نورانی امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) جهت پیشرفت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.