به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی روزنامه‌نگاران هرمزگان و به نقل از فارس، حسین روحی دبیر انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان با اعلام این خبر گفت : بر اساس نشست هیئت مدیره انجمن صنفی تیرماه ۹۹ از بین اعضا ،گزینه ها جهت مدیریت روابط عمومی این تشکل مورد بررسی قرار گرفتند که درنهایت با در نظر گرفتن سوابق ،عملکرد و توانمندی شغلی ،خانم سمانه کمالی باغستانی مدیر خبرگزاری ایلنا هرمزگان به عنوان مدیر روابط عمومی انجمن صنفی روزنامه نگاران استان منصوب شد.

دبیر انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان در ادامه افزود : از اعضا ،مدیران روابط عمومی دستگاههای دولتی و بخش خصوصی انتظار همکاری در راستای تعامل بیشتر و تقویت امور رسانه و روابط عمومی را با نامبرده داریم .

گفتنی است در متن حکم مدیر روابط عمومی انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان آمده است :

سرکار خانم سمانه کمالی باغستانی ،عضو محترم انجمن صنفی روزنامه نگاران استان هرمزگان
سلام علیکم
احتراماً با عنایت به مراتب تعهد، توانمندی و پشتکاری که در سرکارعالی سراغ داریم بر اساس مصوبه تیرماه ۱۳۹۹ هیئت مدیره ،به موجب این ابلاغ به مدت یکسال به عنوان ” مسئول روابط عمومی انجمن صنفی روزنامه نگاران استان هرمزگان” منصوب می گردید. انتظار میرود با ارتباط موثر و مطلوب با اعضا ،هیئت مدیره ، کارشناسان حوزه فرهنگ و رسانه و تعامل سازنده و استفاده از ظرفیت رسانه ها، ارباب جراید، خبرگزاریها و فضای مجازی نسبت به انعکاس مطلوب و صحیح رویدادهای پیرامونی ، شاهد شکوفایی، بالندگی و پویایی روابط عمومی این تشکل باشیم. و از سوی دیگر با استفاده از ظرفیت و توانمندی کارشناسان این حوزه، همکاری با حوزه های فرهنگی ،دستگاههای اجرایی ،بخشهای دولتی و خصوصی در انجام اقدامات ذیل اهتمام ورزید:
۱- ارتقاء بیش از بیش جایگاه تشکل های صنفی روزنامه نگاران خاصه انجمن روزنامه نگاران استان هرمزگان
۲-استفاده از تکنیک ها و فنون نوین حوزه علوم ارتباطات به عنوان کانال ارتباطی دوسویه با در نظر گرفتن اولویت منافع اعضا ، تلاش در توسعه ارتباطات اجتماعی، تشکلی و رسانه ای

۳-انعکاس به موقع اقدامات و دستاوردهای انجمن صنفی روزنامه نگاران استان ،معرفی پیشکسوتان و اهالی رسانه