باز نوروز سعید

باز هم سال جدید

باز هم لاله عشق

خنده و بیم و امید

بهار امسال با زمستان کرونا ویروس تبدیل به نماد خانه نشینی،توجه فوق العاده به رعایت اصول و قواعد بهداشت و سلامت ،قانون پذیری در عرصه بهداشت و درمان ،بازنگری و محاسبه خود وتوجه به خانواده به عنوان رکن رکین جامعه،تمرین وانعکاس قدرشناسی از جان برکفان حوزه درمانی وفرصت سازی از این خانه نشینی شده است.

بی تردید این اتفاق درسبک زندگی آحاد جامعه تغییر بزرگی را ایجاد کرد ،تحول سبک زندگی در ارتباطات ،هزینه کرد ،رفتار با خانواده و اطرافیان ،آموزش ،اقتصاد خانواده ،نگرش نسبت به هم نوعان و موارد دیگر  ناشی از ورود مهمان ناخوانده(کووید ۱۹) به کشور بود .

نوروز باستانی با همه عقبه تاریخی اش به ما تغییر و تحول را آموخته و این تغییرات برگرفته از درس نوروز است . امید که با استمرار خانه نشینی ، عدم مسافرت و رعایت الزامات و توصیه های متولیان بهداشت و درمان شاهد شکست کووید ۱۹در زمانی اندک باشیم .

انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان هرمزگان با گرامیداشت مناسبت های هجری قمری نوروز، مراتب قدردانی و قدرشناسی خودرا  به پاس جانفشانی پزشکان ،پیراپزشکان ،پرستاران ،کادر و خدمه بهداشتی و درمانی که به حق فرشتگان سپید پوش و منادیان سرود سلامتی لقب گرفته اند ،اعلام میدارد و حلول سال ۱۳۹۹هجری شمسی را خدمت آنان و خانواده های معزز شان ،مردم شریف و نجیب ایران اسلامی بویژه هموطنان هرمزگانی،اهالی فرهنگ و رسانه و بطور خاص اعضای انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان هرمزگان و خانواده های مکرمشان تبریک و تهنیت عرض نموده ،از خداوند متعال مسألت داشته و دارد که : نوروز فرخنده بر روزگار خرمتان مبارک
و بهار شوق انگیز بر قامت سبز وجودتان شکوفه باران باشد.
آمین روابط عمومی انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان هرمزگان