وی بیان داشت: فریدون همتی استاندار هرمزگان نیز با دستور صریح و قاطع معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، مشاور رسانه ای خود و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را موظف کرد که مشکلات موجود رسانه ها را بررسی و در جهت رفع آنها تلاش و نتیجه را به طور کتبی به وی اعلام کنند.
رئیس انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان اضافه کرد: معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری هرمزگان نیز وعده برگزاری نشست مشترک تشکل های مطبوعاتی با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و نماینده سازمان بازرسی استان در سریع ترین زمان ممکن داد.
رکن الدینی گفت: استاندار هرمزگان از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان خواسته نسبت به مطبوعات جانب اعتدال را رعایت کند.
وی اضافه کرد: تمامی مسائل و درخواست های اهالی رسانه که در هم اندیشی های انجمن مطرح شده بود به استحضار استاندار رسید و وی انجام امور و درخواست ها را به معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و مشاور رسانه ای خود ارجاع داد.
رئیس انجمن روزنامه نگاران هرمزگان با قدردانی از نگاه مثبت و حمایتی استاندار به حوزه رسانه و هنرمندان گفت: اگر مدیران زیر مجموعه نیز این اراده و جدیت را داشته باشند، به طور قطع مشکلات این حوزه رفع می شود.
وی تاکید کرد: به طور قطع مدیریت عالی استان هرمزگان دغدعه های مهم تری برای توسعه هرمزگان دارند و نباید رفتار مدیران به گونه ای ضعیف باشد که صنف ها مجبور شوند برای رفع مشکلات شان به استاندار مراجعه کنند.
رکن الدینی‌ یاد آور شد: استاندار به مشاور رسانه ای ماموریت داده که از این پس در حوزه مشکلات اهالی رسانه وهمچنین همکاری نکردن برخی مدیران و روابط عمومی ها با خبرنگاران و برخی گلایه ها در خصوص رفتارهای دوگانه تبعیض آمیز بین نشریه ها ورود کند و با پیگیری جدی موارد را به وی گزارش کند.
تخلف های متعددی در حوزه مطبوعات و رفتارهای تبعیض آمیز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به انجمن روزنامه نگاران گزارش شد که مورد پیگیری هیات مدیره قرار گرفت.
اعتبارنامه هیات مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان اوایل دی ماه امسال از سوی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان اعطا شد و این انجمن به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.
۷۱۹۵/ ۶۰۴۸

  • منبع خبر : سبک نو