به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی روزنامه نگاران استان هرمزگان و به نقل از  خبرگزاری شبستان از بندرعاس، «فریدون همتی» با استقبال از احداث مجتمع بزرگ رسانه های هرمزگان که توسط عضو هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران در نشست خبری، گفت: پیشنهاد خوبی ارائه شد نیاز هست که دو مجموعه بزرگ ویژه هنرمندان و رسانه ها ایجاد شود . قطعا اگر زمین مهیا شود می توانیم در این دولت عملیات اجرایی آن را آغاز کنیم.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه نظام مهندسی ضمن نیاز سنجی نسبت به تهیه نقشه آن اقدام کند افزود: بی تردید ایجاد این مجتمع می تواند رسانه ها را دارای یک پایگاه ثابت کرده و در  تقویت وحدت و همدلی آنها موثر باشد  . استاندار هرمزگان با استقبال از این طرح در همین نشست خواست  معاون هماهنگی امور عمرانی در خصوص این طرح اقدام کند.

غلامعباس شمس الدینی عضو هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران نیز گفت : حمایت مستمر استاندار و مجموعه معاونین و مدیران کل ستادی از رسانه ها مایه دلگرمی است هرچند این روزها بسیاری از مشاغل منجمله صنف رسانه از این بلیه آسیب دید . انجمن صنفی روزنامه نگاران پیشنهاد تشکیل وایجاد صندوق حمایت از خبرنگاران را ارائه می نماید که امید است این طرح در شورای فرهنگ عمومی استان مورد تایید قرار گیرد.

عضو هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران استان با تسلیت محرم و سالروز شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبداله الحسین (ع) افزود : در راستای ایفای  رسالت رسانه ای ،همراهی با مدافعان سلامت و ابراز ارادت به ساحت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) ،هیئت مدیره مصوب نموده مراسم سوگواری محرم  ویژه اهالی رسانه را از طریق فضای مجازی و ظرفیت تلویزیون های اینتر نتی  برگزار کند.

غلامعباس شمس الدینی با اشاره به خدمات مهم دولت در حوزه های زیر ساختی تصریح کرد : امروز هرمزگان در سایه وحدت و همدلی مثالزدنی ،طعم تحول را در حوزه های  آموزشی ،محو مدارس تخریبی ، راه ،صنایع ،ارتباطات ،شیلات و کشاورزی  را می چشد ،و از طرفی استاندار بواسطه رسانه ای بودن برمشکلات  این حوزه تسلط کامل دارد ، انجمن صنفی روزنامه نگاران طرح مجتمع بزرگ رسانه ای هرمزگان با معماری  تلفیقی بومی و نوین را پیشنهاد می کند .تردیدی نیست احداث  این مجتمع بزرگ  خدمتی ماندگار برای اهالی رسانه استان خواهد بود . گه درخواست مکتوب آن جهت حمایت تقدیم شد.

گفتنی است در پایان این نشست لوح سپاس انجمن صنفی روزنامه نگاران استان به واسطه خدمات دولت در این استان به استاندار تقدیم شد.