به گزارش روابط‌عمومی انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان،اولین نمایندگی این تشکل صنفی رسانه‌ای با حضور مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان،فرماندار،شهرداران رودان بیکاه،بخشداران مرکزی و جغین و جمعی از مسئولین محلی و اهالی رسانه شهرستان افتتاح شد.

عبدالعلی پوراشرف نائب رییس انجمن صنفی روزنامه‌نگاران هرمزگان با گرامی‌داشت هفته‌ی خبرنگار و قدردانی از همراهی فرماندار،شهردار و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گفت:انجمن صنفی روزنامه‌نگاران هرمزگان با هدف توسعه‌ی توانمندی نیروی انسانی و ارتقا،قابلیت‌های حرفه‌ای آنان اقدام به تعیین نمایندگی‌ در شهرستان‌ها می‌کند.
نائب رییس انجمن صنفی روزنامه‌نگاران هرمزگان افزود:انجمن صنفی روزنامه‌نگاران در تقابل با هیچ تشکل رسانه‌ای نیست و همواره آماده‌ی تعامل در جهت پیشرفت و توسعه‌ی رسانه‌های هرمزگان است.


پوراشرف گزارشی از چگونگی فعالیت انجمن ارائه کرد و گفت:این تشکل صنفی از سال۱۳۹۶ با مجوز اداره‌کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان فعالیت خود را آغاز و بیش از یکصد عضو از اکثریت رسانه‌های استان را دارد.
مصطفی غلامپور فرماندار شهرستان رودان نیز در مراسم افتتاح نمایندگی انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان در شهرستان رودان گفت:امیدواریم با استقرار این تشکل زمینه برای رشد و تعالی اهالی رسانه در شهرستان‌ها فراهم آید.
در حاشیه مراسم اولین یادواره خبرنگاران فقید رودان”میرزا علیرضا ذاکری” به عنوان مسئول نمایندگی تشکل صنفی روزنامه‌نگاران در این شهرستان منصوب شد.