به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی روزنامه نگاران استان هرمزگان مصطفی غلامپور در دیدار با اعضای هیات مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان با اشاره به اینکه رودان مهد اصحاب رسانه است گفت: مجموعه رسانه این شهرستان شناسنامه رودان محسوب می شوند.

فرماندار رودان افزود: رودان شهر اهالی قلم و رسانه است و هم اکنون نیز صاحبان قلم توانمندی از این دیار در سطح استان فعال هستند.

وی در ادامه حرکت مجمع صنفی روزنامه نگاران هرمزگان در راستای اعتلای وضعیت رسانه شهرستان ارزشمند دانست.

مصطفی غلامپور با بیان اینکه نقش رسانه در جامعه بسیار تاثیر گذار است بیان داشت: یک  خبرنگار می تواند هرزگاهی با انتقادات اصولی، تلنگر بزند و راهگشای رفع مشکلات باشد.

وی تصریح کرد: در حوزه های مختلف نیازمند حضور اصحاب رسانه هستیم و با تمام نیرو برای اعتلای نام و جایگاه شهرستان رودان در کنار اصحاب رسانه خواهم بود.

غلامپور افزود: قطعا رسانه ها در بیان ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان نقش بی بدیلی دارند از این رو برای مطرح شدن رودان در سطح کشور تلاش شود.

وی خبرنگاری و روزنامه نگاری را از مشاغل بسیار سخت دانست و تاکید کرد: فعالان حوزه رسانه با کمترین امکانات بدنبال بیشترین بهره وری هستند.

مدیر عامل انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان نیر در این دیدار اظهار داشت: بیش از ۱۶ ماه از آغاز فعالیت انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان میگذرد و هم اکنون این انجمن ۱۰۰ عضو دارد.

فاطمه رکن الدینی در ادامه خواستار اهمیت به حوزه رسانه و خبرنگاران شهرستان شد و تصریح کرد: بیان پتانسیل ها و ظرفیت های شهرستان در گرو رسانه هایی بدون دغدغه است.

وی با اشاره به فعالیت نشریه رودان بهشت جنوب و سفیر جنوب در شهرستان بر لزوم حمایت همه جانبه این رسانه های مکتوب تاکید کرد.

مدیر عامل انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان نشان کرد: افرادی در در حوزه مدیریت موفق هستند که از رسانه بهترین بهره را داشته باشند و باید این حوزه بیش از پیش تقویت شود.