آوای كنگ: دبیر انجمن جوانان هوجا با اعلام اين خبر گفت : برای پیشبرد اهداف انجمن کارگاه های آموزشی خبر و گزارش نويسی شانزدهم تيرماه در محل انجمن هوجا برگزار شد.

ساره قاسمی با اشاره به فعاليتهای انجمن و تاكيد بر ضرورت آموزش افزود: در اين راستا با هماهنگی انجمن صنفی روزنامه نگاران استان، فاطمه ركن الدينی مدير مسئول مجله اقتصادی تجارت جنوب و غلامعباس شمس الدينى سردبير نشريات سفير جنوب و نگين بندر، اين كارگاه آموزشی را برگزار كردند و اعضا با نحوه خبر و گزارش نويسی در رسانه ها آشنا شدند.

رئيس انجمن صنفی روزنامه نگاران استان هم در حاشيه اين دوره گفت: با توسعه فضای مجازی، تقويت سواد رسانه ای عمومی يك ضرورت است و انجمن صنفی روزنامه نگاران تلاش خواهد کَرد اين دوره ها را در مركز و شهرستان های استان، ويژه فعالين رسانه ای برگزار نمايد.

ركن الدينی رشد تشكل های مردم نهاد را زمينه ساز توسعه اجتماعی دانست و افزود: انجمن جوانان هوجا و تشكل هايی با محوريت فعاليتهای اجتماعی می توانند خدمت رسانی به آحاد مردم را با تكيه بر خرد جمعی انجام دهند.

غلامعباس شمس الدينى عضو هيئت مديره انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان با قدردانی از مهمان نوازی مردم بندركنگ و انجمن هوجا گفت: شرط موفقيت در هر زمينه ای داشتن تخصص و دانش آن رشته است. لذا آمادگی داريم دوره های آموزشی را برای فعالان اجتماعی، كاركنان روابط عمومی دستگاهها، علاقه مندان به فعاليت رسانه ای در سراسر استان برگزار نماييم.

شمس الدينی افزود: داشتن سواد رسانه ای يك امر تفتنی نيست و با گسترش فضای مجازی و بهره گيری عموم از آن می طلبد آموزش و پرورش و نهادهای آموزشی كشور بحث آگاهی بخشی عمومی را تقويت كنند.

وی در پايان مردم كنگ را مردمي فعال و مهمان نواز معرفی کرد و گفت: قطعا با مشاركت مردم و پيشينه فرهنگی وتمدنی اين منطقه، زمينه برای عمران وتوسعه بندركنگ فراهم است و اميدواريم جوانان تحصيلکرده و توانمند روند ارتقای آگاهی های عمومی و توسعه همه جانبه اين منطقه را سرعت ببخشند.

  • منبع خبر : آوای کنگ