عباس کمالی در دیدار با نمایندگان انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان اظهار کرد: از زمان حضور در این مسئولیت دو رویکرد مهم سامان بخشی حوزه مسکن و توسعه راه های استان را دنبال کرده‌ایم.

وی افزود: فرآیندهای اداری برای تحویل ۳۵۰هکتار زمین در بندرعباس به سرعت پیگیری می شود و انشاالله پس از ابلاغ وزارت راه ،ثبت نام از متقاضیان نهضت ملی مسکن صورت خواهد گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان با اشاره به ضرورت سامان دهی بافت فرسوده، افزود: یکی از مهمترین دغدغه‌ها، ساماندهی بافت فرسوده است و در این راستا برنامه‌های خوبی را در دستور کار قرار داده ایم چرا که معتقدم اگر با برنامه نباشیم امکان حذف بافت فرسوده وجود نخواهد داشت.

کمالی همچنین ضمن اشاره به اهمیت کار رسانه تصریح کرد: رسانه ها نقش اساسی و غیر قابل انکاری در توسعه فرهنگی، آموزشی و ارتقای آگاهی جامعه دارند فلذا همه باید با هم افزایی حوزه رسانه را در تحقق رسالت‌هایش یاری دهند.

وی در پایان با اشاره نقش مدیران در نظام جمهوری اسلامی گفت: مطابق مبانی دین مبین اسلام، خدمت به مردم عبادت است و هیچ نقشی برای مدیران بالاتر از خدمت به مردم وجود ندارد لذا توصیه موکد به مجموعه همکارانم در اداره کل راه و شهرسازی استان همین مسئله است و نباید در امور مردم قصوری داشته باشیم.

در این نشست نمایندگان حاضر به تشریح مسائل حوزه مسکن و دفاتر کار رسانه ها پرداخته و خواستار حمایت این اداره کل از رسانه‌ها شدند و مسئول حقوقی و مسکن انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان، به عنوان رابط بین این تشکل و اداره کل راه و شهرسازی استان به منظور پیگیری خواسته‌های مطروحه معرفی شد.