به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی روزنامه نگاران استان،

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان هرمزگان ضمن تبریک انتصاب مسئول بسیج رسانه هرمزگان  گفت ؛عملکرد بسیج رسانه در همین مدت کوتاه  نشان داد که همه  فعالان رسانه استان اهمیت و جایگاه یکسانی دارند و از هرگونه بخشی نگری و درجه بندی رسانه ها به خودی  و غیرخودی پرهیز شده است و این اتفاق مبارک است .

غلامعباس شمس الدینی رسالت بسیج رسانه را یادآوری کرد و افزود؛ بسیج رسانه باید کانون امن برای همه فعالان این عرصه باشد که تمام توان خویش را در راستای خدمت به مردم ،ارتقای سواد رسانه ،تقویت مطالبه گری و آرمان‌های نظام جمهوری بکار گرفته و  می گیرند .

مسئول بسیج رسانه استان هرمزگان با قدردانی از همراهی و تعامل گسترده رسانه ها با این نهاد گفت ؛رسالت بسیج رسانه ،جذب حداکثری و تعامل سازنده با فعالان این عرصه است .

سرهنگ محمد رسول جلالی افزود ؛هدف ما در بسیج رسانه تشکیل جبهه رسانه تراز  انقلاب اسلامی  می باشد.

معتقدم کاری که خبرنگاران در مقابله با جنگ رسانه ای معاندان  انجام می‌دهند ،جهاد است .آنان با کمترین امکانات بهترین عملکرد را از خود بجا گذاشته اند .نمونه موفق فعالیت اهالی رسانه استان ،تلاش ستودنی آنان  در جذب و جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گذشته با اجرای طرح دعوت بودکه می طلبد به نحو شایسته از فعالان این برنامه و رسانه های همراه بنحو شایسته تجلیل شود .

جلالی بر ضرورت حل مشکلات و کمبودهای حوزه رسانه تاکید ،وتصریح کرد ؛تردیدی نیست رسانه ها با این امکانات جهاد می کنند و گاهی با دست خالی خالق شگفتی می شوند .لذا حمایت از  رسانه ها باید دغدغه همه مسئولان و متولیان باشد .شک نکنید توان خود و را در  این راستا بکار خواهیم گرفت .

وی برگزاری اردوهای سیاحتی زیارتی و تقویت تعاملات را مورد اشاره قرار داد و گفت ؛بزودی نشست اهالی رسانه با سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد ع استان ،رونمایی از پوستر جشنواره ابوذر برگزار می شود

جلالی تصریح کرد؛ امیدواریم با توسعه تعاملات بتوانیم در تقویت مطالبه گری ،انعکاس خواسته های بحق مردم ،تبیین ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ،ارتقای سواد رسانه ای و آگاهی بخشی عمومی گام های مثبتی بر داریم .

مسئول بسیج رسانه استان هرمزگان نسبت به پیگیری مطالبات اصحاب‌ رسانه استان قول مساعد داد .

 در پایان اعضا هیئت مدیره  به نمایندگی از اعضای انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان از مسئول بسیج رسانه استان بواسطه همراهی و تعامل با اصحاب رسانه  تجلیل کرد.