به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی روزنامه نگاران استان هرمزگان، هادی ابراهیمی در نشست با هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران با گرامیداشت هفته خبرنگار گفت : خبرنگاران نقش برجسته ای در افزایش آگاهی های عمومی دارند و می توانند با مهارت ، تدبیر و هنر خود در سالم سازی فضای اطلاعرسانی و ارتباطات اثر بخش بین مردم و مسئولین نقش ایفا کنند .

مدیرکل ،تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان در ادامه با اشاره به کارکرد انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان در دوره فعالیت افزود : خدمات موثری در راستای تحقق خواسته های اعضا ارائه شده و از این منظر این تشکل فراتر از سایر تشکلات زیر مجموعه عمل کرده است . دوری از حواشی وتلاش در جهت توانمند سازی اعضا از نکات مهمی است که در عملکرد این تشکل دیده می شود .

ابراهیمی نقش انجمن صنفی روزنامه نگاران رادر توانمند سازی رسانه ها برجسته خواند و تصریح کرد : اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان همراهی لازم را در این راستا خواهد داشت .

حسین روحی دبیر انجمن صنفی روزنامه نگاران استان هرمزگان با قدردانی ازبرگزاری این نشست گزارشی از عملکرد این تشکل را در حوزه های آموزشی ، فرهنگی و مناسبت ها راارائه داد و گفت : انتظار داریم اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در تحقق برنامه ها و اهداف این تشکل را مورد حمایت قرار دهد .

عبدالعلی پور اشرف نایب رئیس انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان با تشریح اهداف این تشکل گفت : امروزه اهالی رسانه هرمزگان قابلیت مطرح شدن در سطوح در سطح ملی و منطقه ای را دارند و خوب است به گونه ای عمل شود که از این ظرفیت بالقوه در راستای برندینگ ظرفیت های استان به ویژه در بخش تعاون و تشکل ها نهایت بهره برداری شود .

نایب رئیس انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان تصریح کرد : خوشبختانه روزنامه نگاران و اهالی رسانه هرمزگان بخوبی توانسته اند بار اطلاعرسانی استان را به دوش کشیده و با تلفیق آموزش ،تحربه و دانش در راستای کیفی سازی گام های ارزنده ای بردارد و این مهم نیازمند حمایت دستگاههای اجرایی به ویژه اداره کل تعاون می باشد.

غلامعباس شمس الدینی در این نشست با اشاره به ضرورت همراهی اداره کل تعاون در تقویت تشکل ها و انجمن ها گفت : انجمن صنفی روزنامه نگاران از بدو تشکیل تاکنون هدف خود را بر اساس وحدت اهالی رسانه ، توانمند سازی شغلی و حرکت در مسیر تحقق خواسته های اعضا بنا نهاده است . و در حوزه های اقتصادی وآموزشی فرهنگی برنامه های خود را دنبال می کند .

در این مراسم لوح تقدیر اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان به هیئت مدیره این تشکل اهدا و آقای عبدالعلی پور اشرف آنرا به نمایندگی دریافت کرد.