به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان، متن کامل پیام انجمن صنفی روزنامه نگاران استان هرمزگان خطاب به پیشراولان جبهه مبارزه با ویروس کرونا به این شرح است؛


خداوند متعال را شاکریم در کشوری زندگی می کنیم که مردمانش در زمان سختی ها و مصایب، ید واحده ای می شوند تا همراه و همدل در جهتی گام بردارند تا از میزان درد و آلام تک تک افراد جامعه بکاهند.


این روزها شیوع ویروس کووید ۱۹(کرونا ویروس) در کشور ما و بسیاری از کشورهای دنیا، نگرانی های عمومی را ایجاد کرده است .نگرانی هایی که قطعا به زودی مرتفع خواهد شد.

متولیان حوزه سلامت، پزشکان، پرستاران،  کادر و خدمه مراکز بهداشتی درمانی، بیمارستانها و مراکز آزمایشگاهی به عنوان پیشقراولان سلامت عمومی، با اخلاص و تمام توان در جهت کمک به هموطنان خاصه بیماران جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا نماد ایثار و از خود گذشتگی و مدافعان حقیقی سلامت لقب گیرند. سربازانی که عشق به وطن و مردمشان را برگزیدند تا سرود سلامت را در کشور طنین انداز کنند.


اصحاب رسانه عضو انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان هرمزگان، مراتب سپاس و قدردانی خود را از زحمات شبانه روزی متولیان سلامت،پزشکان، پرستاران، کادر و خدمه بهداشتی و درمانی سراسر استان اعلام داشته و از خداوند برای شان صحت و توفیق خدمت به مردم را مسألت دارند.


از مردم عزیز و شریف ایران خاصه استان هرمزگان مصرانه استدعا داریم ضمن حفظ آرامش، به توصیه های بهداشتی اکیدا توجه نموده و برای شکست ویروس کرونا نهایت همکاری و همراهی را با مسئولان معمول دارند. 

خداوند متعال به همگان سلامت وصحت عنایت فرماید

انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان هرمزگان