به گزارش روابط عمومی انجمن روزنامه نگاران استان، فاطمه رکن الدینی با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر گفت: این کاروان عصرپنجشنبه و روز جمعه با حضور در شهر بندر کنگ در برنامه های این شهر شرکت می کنند و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را به تصویر می کشند.
وی افزود: حضور دربرنامه های مختلف این روز و شرکت در نشست مطبوعاتی شهردارکنگ و یکی از مسوولان ارشد میراث فرهنگی کشورپیش بینی شده است.
رکن الدینی اضافه کرد: انجمن روزنامه نگاران با همکاری انجمن صنفی کارفرمایی مطبوعات و رسانه در این سفر قصد دارد علاوه برمعرفی دستاوردهای نظام در شهرستان های دور از استان، برنامه های تفریحی و گردشگری و آشنایی با جاذبه های اقتصادی و گردشگری ویژه اعضای خود را نیز جهت ایجاد شور و نشاط اجتماعی همکاران در نظر داشته باشد.
رییس انجمن روزنامه نگاران هرمزگان اظهار کرد: هرکدام از شهرستانها آمادگی ارایه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را در مناطق خود داشته باشند ، انجمنهای رسانه ای استان آمادگی دارند نسبت به این مهم نظام و دولت را همراهی کنند.

رکن الدینی با بیان اینکه اولویت ثبت نام با اعضای دو تشکل است خاطرنشان کرد: روزنامه نگاران و خبرنگاران می توانند برای ثبت نام در این کاروان از طریق شماره تلفن ۰۹۱۷۳۶۸۰۹۰۱ سرکار خانم صادقی اقدام نمایند.